Cvičák

21.06.2011 13:55

Základní výcvik jsem už dochodil na konci května, a teď si na mě pánečci vymysleli další výcvik. Už jsem byl dvakrát na výcviku obedience a třikrát na agilitách, tak se musím podělit, co se tam učím:

Na obedienci je to vyšší škola poslušnosti - zatím se učím na OBZ (začátečník) 10 cviků - Odložení vsedě a vleže ve skupině psů, chůze u nohy bez vodítka, přivolání na 20 m, vysílání do čtverce, Aport dřevěné činky, Aport přes překážku, rozlišování předmětů, ovladatelnost na změnu poloh. Většinu umím, vysílání do čtverce jsme si s pánečky vyzkoušeli v obýváku, teď mě čeká aport a rozlišování dřívka.

Agility je bezva, překážky mě baví, na kladinu chodím sám (když se pánečci nedívají a pak šílí strachy, abych neslítl dolů). Nejlepší sranda je, že jsem tam bez vodítka a můžu kdykoli zdrhnout, kam se mi zachce a za jakýmkoli pejskem, který cvičí o kus dál. A rozhodně když nechci, tak se chytit nenechám.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode