Druhý hanácký výlet s tibeťáky

23.10.2011 19:53

Včera jsem se s pánečky zúčastnil setkání tibeťáků v Olomouci. Bylo to super, nikdy jsem tolik tibeťáků neviděl. Nejdřív jsme šli do zoo na Svatém kopečku, tam se mi moc  líbil medvěd malajský a také malinké opičky, jinak nejvíc ze všech zvířátek mě zajímali tibeťáci. Pak si pánečci dali oběd, a mě nic, což se mi vůbec nelíbilo, tak jsem to dával hlasitě najevo štěkáním po celou dobu, co panička obědvala. Pak jsme se všichni šli projít, mohl jsem běhat na volno s ostatními. Trochu jsem zapomněl, že jsou tam i moji pánečci, lítal jsem s ostatními pejsky vpředu. Na závěr výletu se konalo společné foto. Celkem prý bylo 31 účastníků a 24 psů. Moc se nám tam líbilo, příští rok pojedeme zase! Málem bych zapomněl - seznámil jsem se se ségrou a bráchou mýho kámoše Sama a s jejich paničkou z chovatelské stanice Annutara. Jsou z Ostravy, pánečci se domlouvali, že společně vyrazíme někdy o víkendu na výlet.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode