Fotogalerie

15.05.2011 14:14

Panička teďka neměla čas, ale konečně jsem ji donutil, aby přidala nové fotky. Přes víkend o velikonocích jsem s ní byl v Čechách navšívit paničku ve Sloupnici a taky Axíka. Parádně jsem si to tam užil, lítal jsem po zahradě a pomáhal Axíkovi hlídat domeček - teda Axík hlídal nahoře a já dole na zahradě. A já hlídal nahlas - na všecko jsem štěkal a taky jsem si štěkáním pokecal s nějakým pejskem ze sousedství - sice jsem ho neviděl, ale pořád jsme si povídali :-), což paničce značně lezlo na nervy. V sobotu jsem se byl podívat, jak paničky brácha staví domek. Pořádně jsem to tam prozkoumal a málem jsem si šlápnul do lepidla na dlažbu. Taky jsem musel počkat, až se paničky naobědvají U kolji, celkem se to dalo vydržet, ale jak k sousednímu stolu začli nosit kačenu, co byla na svátečním menu, tak jsem měl co dělat, jak se mi začaly sbíhat sliny. Pak jsme se byli projít v zámeckým parku v Litomyšli - tam vznikla do sbírky další fotka na pařezu, tentokrát se zámkem v pozadí. V neděli jsme měli bezva výlet. S paničkama jsme jeli na Ostaš na Broumovsko. Moc se nám tam všem líbilo. Fotky jsou ve fotogalerii.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode