Jsem bez vodítka :-(

20.10.2010 20:27

Panička pořád říkala: Nekousej to vodítko!, jenže mě tak chutnalo. Dneska jsem si na vycházce chtěl ulovit havrana (zatím jsem žádného nikdy nedohonil, ale snad se mi to jednou povede) a najednou RUP! Vodítko se přetrhlo, tak jsem měl po vycházce. Panička mně domů donesla v náručí a celou cestu mi nadávala, že jsem hrozný zlobidlo a že jsem poslední dobou pěkně drahý pejsek. Asi se dost se mnou nadřela, už vážím kolem 9 kil. A pak mi hnedka musela jít koupit nové vodítko, abych se mohl jít zase vyvenčit. Jenže koupila jen takové krátké, stejně ho prý budu potřebovat na cvičák, ale to je děsná otrava chodit jí u nohy a navíc jsem tak děsně pod dozorem, nic nemůžu venku pořádně prozkoumat. Škoda že to flexi vodítko je tak drahé, ale snad prý to zkusí nějak zašít, abych si zas mohl pořádně zaběhat. Tak doufám, že kdyby se ji to nepovedlo, že mi koupí nové navinovací ... 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode