Minule na cvičáku

15.05.2011 14:34

Minule na cvičáku jsem měl spoustu zážitků. Nejdřív jsem byl naštvaný, že Sam nedorazil. Naštěstí jsem si aspoň teda pohrál s teriérkou Bárou a ještě tam byl další pejsek, který s náma cvičil. Bylo děsný vedro, tak už se mi po půl hodině nechtělo nic dělat. Pak paní cvičitelka vymyslela, že si zkusíme nové agility překážky, když jsou rozestavěné. Tak jsem se naučil běhat v rovným tunelu a pak dokonce i v tunelu do zatáčky. Sice jsem se chvilinku bál, ale pak už se mi to líbilo. Pak jsem se vydal na vlastní pěst na kladinu, ještě když tam po ní balancovala Bára. Nakonec jsem si párkrát proskočil kruh. Pak se tam najednou sešlo spousta pejsků, my co jsme docvičili a ti, co přišli na další hodinu. Tak se to pánečkům zvrtlo a smečka se vítala, hrála si, a už nikdo nevěděl, čí noha či hlava kouká z tý smečky, natož aby poznal, která šňůra patří k jakému pejsku. Přišel i Sam, jeho pánečci se totiž zapomněli doma. Tak jsme byli rádi, že se vidíme a slíbili jsme si, že příště zase budeme cvičit spolu. Už se těším na příští středu, jen aby bylo hezké počasí.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode